- Wymianę przewodów elektrycznych w mieszkaniu zlecasz samodzielnie elektrykowi z uprawnieniami. Ponosisz też wszystkie koszty jego prac.
- Do wymiany instalacji elektrycznej w mieszkaniu nie musisz mieć naszej zgody.
- Masz dodatkowe pytania? Chętnie na nie odpowiemy!
- Wyślij je mailem na adres: sekretariat@smlokator.pl
- Zadzwoń: nr tel. 43 823 50 68
Instalacja trójfazowa jest niezbędna dla tych lokatorów, którzy potrzebują większej mocy i zużywają więcej energii. Konieczna może okazać się, gdy instalujesz w mieszkaniu kuchenkę elektryczną (zwłaszcza indukcyjną), system ogrzewania na prąd lub klimatyzator. By podłączyć do mieszkania prąd trójfazowy, elektrycy muszą zazwyczaj wymienić przewody elektryczne, które prowadzą od zabezpieczenia pionowego do zabezpieczenia w mieszkaniu.
Co zrobić, by podłączyć do mieszkania prąd trójfazowy (400 V)?
- Pobierz wniosek o wyrażenie zgody na przeprowadzenie prac energetycznych.
- Wniosek złóż:
- e-mailem na adres: sekretariat@smlokator.pl,
- listownie na adres: ul. Łaska 46, 98-220 Zduńska Wola,
- lub osobiście w siedzibie Spółdzielni Lokator.
- Twój wniosek rozpatrzymy w ciągu 30 dni.
- Odpowiedź otrzymasz tą samą drogą, którą złożysz wniosek. Jeśli chcesz, byśmy przekazali go w inny sposób, zaznacz to wyraźnie we wniosku.
- Jeśli przeprowadzenie prac będzie możliwe, wraz ze zgodą otrzymasz dokument, w którym określimy, kto może zerwać plomby z instalacji elektrycznej i wykonać niezbędne prace.
- Zgoda obowiązuje bezterminowo, a więc nie masz określonego czasu na realizację projektu.
- Po podłączeniu instalacji zgłoś się do administracji swojego osiedla – musimy sprawdzić, czy elektrycy nie uszkodzili ścian lub instalacji na klatce schodowej.
- Masz dodatkowe pytania? Chętnie na nie odpowiemy!
- Wyślij je mailem na adres: sekretariat@smlokator.pl
- Zadzwoń: nr tel. 43 823 50 68
- Pobierz i złóż wniosek o podłączenie zasilania do komórki lokatorskiej.
- W odpowiedzi wskażemy puszkę rozdzielczą, z której możesz poprowadzić zasilanie.
- Prace zlecasz samodzielnie elektrykowi z uprawnieniami. Ponosisz też wszystkie koszty wykonania zasilania.
- Jeżeli w komórce będzie zainstalowany podlicznik, to sporządzona zostanie umowa, na podstawie której wystawiana będzie faktura.
- Masz dodatkowe pytania? Chętnie na nie odpowiemy!
- Wyślij je mailem na adres: sekretariat@smlokator.pl
- Zadzwoń: nr tel. 43 823 50 68