Saldo swojego konta czynszowego sprawdzisz osobiście lub telefonicznie.
- Osobiście: zapraszamy do biura przy ul. Łaskiej 46 od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00.
- Telefonicznie: nr tel. 43 823-23-80 (przygotuj swój indywidualny numer lokatora, który jest niezbędny, byśmy mogli Cię zweryfikować i udzielić informacji).
Jeśli masz zaległości w opłacie czynszu, możemy rozłożyć ich spłatę na raty, które doliczymy do opłat w kolejnych miesiącach. By skorzystać z tego rozwiązania, zapraszamy Cię do naszego biura. Obliczymy wysokość rat i ustalimy okres spłaty. Jeśli je zaakceptujesz, podpiszemy zobowiązanie do spłaty ratalnej.
- Sprawę załatwisz osobiście w biurze przy ul. Łaskiej 46 (pokój numer 1) od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 11:00.
- Możesz też skontaktować się telefonicznie z działem windykacji:
nr tel. 43 824 74 68.
Za każdym razem, gdy zmienia się liczba osób stale zamieszkujących lokal, musisz nas o tym poinformować. Od tego zależy bowiem wysokość opłaty za odbiór odpadów, którą Spółdzielnia przekazuje do Urzędu Miasta Zduńska Wola.
Jeśli w Twoim mieszkaniu zmieniła się liczba osób stale w nim zamieszkujących, dokonaj aktualizacji tej informacji.
- Sprawę załatwisz osobiście w biurze przy ul. Łaskiej 46 (pokój numer 1) od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 11:00.
- Możesz też wysłać informację e-mailem sekretariat@smlokator.pl lub przekazać telefonicznie (w tym celu skontaktuj się z administracją swojego osiedla).
Za naszym pośrednictwem możesz ubezpieczyć swoje mieszkanie w firmie UNIQA, która obsługuje Spółdzielnię. To dobrowolne ubezpieczenie od zdarzeń losowych, takich jak zalanie, pożar czy dewastacja, oraz odpowiedzialności cywilnej (OC) właściciela. Opłata za ubezpieczenie jest miesięczna i zostanie doliczona do czynszu.
Jeśli chcesz skorzystać z ubezpieczenia za pośrednictwem Spółdzielni:
- Przedstawimy Ci szczegółowe informacje o zakresie ochrony i odpowiedzialności firmy ubezpieczającej, a także wyliczymy koszt miesięcznej składki.
- Jeśli zdecydujesz się na ubezpieczenie, wypełnisz stosowny wniosek.
- W tym celu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Mieszkańców:
- osobiście: zapraszamy do biura przy ul. Łaskiej 46 od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00,
- lub telefonicznie: nr tel. 43 823-23-80
Jeśli za ubezpieczenie płacisz miesięcznie w czynszu, za ochronę Twojego mieszkania odpowiada firma UNIQA. Ponosi ona odpowiedzialność m.in. za zalanie, kradzież z włamaniem, pożar czy przepięcie. Jeśli dojdzie do szkody, zgłoś ją niezwłocznie.
Zgłoszenie przez Internet
- Wejdź na https://uniqa.pl w zakładkę „Szkody i roszczenia”
- Wybierz kategorię ubezpieczeń „Dom i mieszkanie” i kliknij „Zgłoś zdarzenie”
- Następnie wybierz opcję „Z mojego ubezpieczenia w UNIQA”
- Dalej wybierz kategorię „Ubezpieczenie przy czynszu lokatora”
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy – opisz w nim szczegóły zdarzenia
Zgłoszenie przez telefon
- Zadzwoń pod numer telefonu 42 63-44-844
- Zgłoś szkodę – podaj pracownikowi UNIQA szczegóły zdarzenia
Czego będziesz potrzebować podczas zgłaszania szkody?
- Numer PESEL osoby ubezpieczającej, czyli właściciela mieszkania
- Numer polisy – znajdziesz na dokumentach, które UNIQA wystawiła i przekazała Ci po zgłoszeniu mieszkania do ubezpieczenia.
- Termin i miejsce zdarzenia
- Numer konta bankowego, na które ubezpieczyciel ma wypłacić odszkodowanie
Na Twój wniosek przygotujemy i wydamy Ci zaświadczenie:
- do notariusza,
- do sądu,
- do banku,
- do Urzędu Skarbowego.
- do Urzędu Miasta,
- do innych celów.
Jeśli potrzebujesz zaświadczenia:
- Pobierz i wypełnij wniosek o wydanie zaświadczenia.
- Wypełniony wniosek złóż:
- e-mailem na adres: sekretariat@smlokator.pl,
- listownie na adres: ul. Łaska 46, 98-220 Zduńska Wola,
- lub osobiście w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Lokator”.
- Na wydanie zaświadczenia potrzebujemy dwóch dni roboczych.
- Masz dodatkowe pytania? Chętnie na nie odpowiemy!
- Wyślij je mailem na adres: sekretariat@smlokator.pl
- Zadzwoń: nr tel. 43 823 50 68