Szukaj

Czynsz i rozliczenia

Saldo swojego konta czynszowego sprawdzisz osobiście lub telefonicznie.

  • Osobiście: zapraszamy do biura przy ul. Łaskiej 46 od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00.
  • Telefonicznie: nr tel. 43 823-23-80 (przygotuj swój indywidualny numer lokatora, który jest niezbędny, byśmy mogli Cię zweryfikować i udzielić informacji).

Jeśli masz zaległości w opłacie czynszu, możemy rozłożyć ich spłatę na raty, które doliczymy do opłat w kolejnych miesiącach. By skorzystać z tego rozwiązania, zapraszamy Cię do naszego biura. Obliczymy wysokość rat i ustalimy okres spłaty. Jeśli je zaakceptujesz, podpiszemy zobowiązanie do spłaty ratalnej.

  • Sprawę załatwisz osobiście w biurze przy ul. Łaskiej 46 (pokój numer 1) od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 11:00.
  • Możesz też skontaktować się telefonicznie z działem windykacji:
    nr tel. 43 824 74 68.

Za każdym razem, gdy zmienia się liczba osób stale zamieszkujących lokal, musisz nas o tym poinformować. Od tego zależy bowiem wysokość opłaty za odbiór odpadów, którą Spółdzielnia przekazuje do Urzędu Miasta Zduńska Wola.

Jeśli w Twoim mieszkaniu zmieniła się liczba osób stale w nim zamieszkujących, dokonaj aktualizacji tej informacji.

  • Sprawę załatwisz osobiście w biurze przy ul. Łaskiej 46 (pokój numer 1) od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 11:00.
  • Możesz też wysłać informację e-mailem sekretariat@smlokator.pl lub przekazać telefonicznie (w tym celu skontaktuj się z administracją swojego osiedla).

Na Twój wniosek przygotujemy i wydamy Ci zaświadczenie:

  • do notariusza,
  • do sądu,
  • do banku,
  • do Urzędu Skarbowego.
  • do Urzędu Miasta,
  • do innych celów.

Jeśli potrzebujesz zaświadczenia:

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wydanie zaświadczenia.
  2. Wypełniony wniosek złóż:
    • e-mailem na adres: sekretariat@smlokator.pl,
    • listownie na adres: ul. Łaska 46, 98-220 Zduńska Wola,
    • lub osobiście w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Lokator”.
  3. Na wydanie zaświadczenia potrzebujemy dwóch dni roboczych.
  4. Masz dodatkowe pytania? Chętnie na nie odpowiemy!