Szukaj

Świadectwo energetyczne

Świadectwo charakterystyki energetycznej swojego mieszkania będziesz potrzebować, jeśli chcesz je wynająć lub sprzedać. Dokument mogą sporządzić osoby z odpowiednimi kwalifikacjami – ich listę znajdziesz na stronie Ministerstwa Rozwoju i Technologii – https://rejestrcheb.mrit.gov.pl/rejestr-uprawnionych. Będzie do tego potrzebna dokumentacja techniczna, którą udostępnimy na Twój wniosek.

Co zrobić, by otrzymać dane do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wydanie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej mieszkania.  
  2. Wniosek złóż:
    • e-mailem na adres: sekretariat@smlokator.pl
    • listownie na adres: ul. Łaska 46, 98-220 Zduńska Wola
    • lub osobiście w siedzibie Spółdzielni Lokator.
  3. Niezbędną dokumentację przekażemy Ci w ciągu 30 dni.
  4. Otrzymasz ją tą samą drogą, którą złożysz wniosek. Jeśli chcesz, byśmy przekazali go w inny sposób, zaznacz to wyraźnie we wniosku.
  5. Sporządzenie świadectwa energetycznego zleca uprawnionej osobie właściciel mieszkania. On też ponosi koszty jego wydania.
  6. Świadectwo charakterystyki energetycznej jest ważne przez 10 lat od dnia jego sporządzenia. 
  7. Masz dodatkowe pytania? Chętnie na nie odpowiemy!