Świadectwo charakterystyki energetycznej swojego mieszkania będziesz potrzebować, jeśli chcesz je wynająć lub sprzedać. Dokument mogą sporządzić osoby z odpowiednimi kwalifikacjami – ich listę znajdziesz na stronie Ministerstwa Rozwoju i Technologii – https://rejestrcheb.mrit.gov.pl/rejestr-uprawnionych. Będzie do tego potrzebna dokumentacja techniczna, którą udostępnimy na Twój wniosek.
Co zrobić, by otrzymać dane do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej?
- Pobierz i wypełnij wniosek o wydanie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej mieszkania.
- Wniosek złóż:
- e-mailem na adres: sekretariat@smlokator.pl
- listownie na adres: ul. Łaska 46, 98-220 Zduńska Wola
- lub osobiście w siedzibie Spółdzielni Lokator.
- Niezbędną dokumentację przekażemy Ci w ciągu 30 dni.
- Otrzymasz ją tą samą drogą, którą złożysz wniosek. Jeśli chcesz, byśmy przekazali go w inny sposób, zaznacz to wyraźnie we wniosku.
- Sporządzenie świadectwa energetycznego zleca uprawnionej osobie właściciel mieszkania. On też ponosi koszty jego wydania.
- Świadectwo charakterystyki energetycznej jest ważne przez 10 lat od dnia jego sporządzenia.
- Masz dodatkowe pytania? Chętnie na nie odpowiemy!
- Wyślij je mailem na adres: sekretariat@smlokator.pl
- Zadzwoń: nr tel. 43 823 50 68